|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
< Wydawanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektów podziału nieruchomości > |
|
KARTA INFORMACYJNA Urzędu Miejskiego w Głuszycy 58 - 340 Głuszyca ul. Grunwaldzka 55
tel. (074) 8456 344 / fax (074) 8456 339
|
|
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek.
- Opinia w formie postanowienia oraz wstępny projekt podziału .
- Wypis i wyrys z katastru nieruchomości.
- Dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości.
- Protokół przyjęcia granic nieruchomości.
- Wykaz zmian gruntowych.
- Wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w KW.
- Mapa z projektem podziału.
|
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
- Biuro Obsługi Klienta, parter, pokój nr 1.
|
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
- Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska, pokój nr 27,
Tel. 074 8866758, (osoba odpowiedzialna - Mariola Szarata).
|
OPŁATA SKARBOWA:
|
TERMIN REALIZACJI:
|
PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomoościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603).
- Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz.2663).
|
<<< |
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |