Do prawidłowego wyświetlenia treści Zarządzenia wymagany jest program Adobe Acrobat Reader w wersji przynajmniej 6.0.
Zarządzenie Nr 116/2005 Burmistrza Miasta Głuszyca z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie zasad przygotowywania kart usług świadczonych w Urzędzie Miejskim w Głuszycy oraz procedury ich aktualizacji.
Karty Usług - patrz INFORMATOR INTERESANTA.
Utworzenie punktu informacyjnego w Urzędzie Miejskim w Głuszycy:
-
Od 1 kwietnia 2003 r. w Urzędzie Miejskim działa Biuro Obsługi Klienta, w którym znajduje się Biuro Podawcze pełniące jednocześnie funkcję Punktu Informacyjnego.
-
Utworzenie Biura Obsługi Klienta wprowadzono Zarządzeniem Nr 16/2002 Burmistrza Miasta Głuszyca z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego.
-
Biuro Obsługi Klienta czynne jest w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 730 - 1530 wtorek 730 - 1700 środa 730 - 1530 czwartek 730 - 1530 piątek 730 - 1400
- zlokalizowane jest na parterze budynku , przy wejściu, - jest oznakowane, - podłączone do sieci telefonicznej i wewnętrznej sieci komputerowej.
-
Osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta posiadają odpowiednie kwalifikacje i są dobrze zorientowane w zakresie funkcjonowania Urzędu i innych jednostek organizacyjnych gminy.
-
Osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta udzielają informacji w sprawach załatwianych w Urzędzie i obowiązujących procedurach oraz udzielają interesantom pomocy w załatwianiu spraw i wypełnianiu druków urzędowych.
-
W Biurze Obsługi Klienta dostępne są formularze wniosków dot. spraw załatwianych w poszczególnych wydziałach.
-
W Biurze Obsługi Klienta przyjmowana jest także i rejestrowana korespondencja dostarczana do Urzędu przez interesantów.
-
Mieszkańcy zostali poinformowani o utworzeniu Biura Obsługi Mieszkańców i jego zadaniach w Biuletynie Informacji Urzędu Miejskiego i lokalnej prasie.
-
Po roku pracy Biura Obsługi Klienta przeprowadzono ankietę wśród interesantów dot. oceny jego działalności i stopnia zadowolenia interesantów, na podstawie wyników ankiety umożliwiono m.in. zakup w Biurze znaków skarbowych. Ankieta taka będzie przeprowadzana corocznie i będzie stanowiła podstawę do doskonalenia pracy Biura Obsługi Klienta i dostosowywania go do oczekiwań Klientów.
Informację wytworzył: Katarzyna Łazanowska Informację wprowadził: Tomasz Szachta Czas wytworzenia informacji: 2005-10-19 Czas udostępnienia informacji: 2015-02-18 09:26:49
Pliki dodane do podstrony:
zarządzenie w sprawie kart usług
|