|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
Referat Finansowy - Kasa
kierownik:
- ................... - Skarbnik Gminy
(Do 31.07.2006 r. f-cję Skarbnika sprawował Józef Wójcik) pokój nr 3, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 751
pracownik:
- Bożena Żołnieruk - Zastępca Skarbnika Gminy
pokój nr 6, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 745 e-mail: fin@gluszyca.pl
- Ewa Morawiec - Inspektor ds. Księgowości
pokój nr 4, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 8866 761 e-mail: kasa@gluszyca.pl
- Beata Sokołowska - Inspektor ds. Podatkowych
pokój nr 5, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 8866 760
- Elżbieta Ludkiewicz - Inspektor ds. Wymiaru Podatku
pokój nr 5, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 8866 743
- Grażyna Aleksandrowicz - Inspektor ds. Księgowości Podatkowej
pokój nr 5, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 8866 765
- Irena Piasecka - Inspektor ds. Księgowości
pokój nr 6, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 762
- Urszula Rudnicka - Inspektor ds. Płac
Irena Piasecka - Inspektor ds. Księgowości pokój nr 6, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 759
- Anna Malecha - Specjalista ds. Księgowości Oświaty
Irena Piasecka - Inspektor ds. Księgowości pokój nr 7, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 8866 715
- Joanna Pakulska - Specjalista ds. Księgowości Oświaty
pokój nr 7, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 754
- Halina Bartyńska - Specjalista ds. Księgowości Oświaty
pokój nr 7, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 763
Referat Finansowy Do zadań Referatu Finansowego należą sprawy:
- W zakresie gospodarki finansowej gminy:
a/ opracowywanie projektów budżetu gminy; b/ opracowywanie planów finansowych rocznych i wieloletnich rozwoju społeczno - gospodarczego miasta przy współpracy z pozostałymi wydziałami; c/ analiza realizacji budżetu; d/ wprowadzenie projektów zmian w planach finansowych jednostek organizacyjnych gminy obsługiwanych przez referat; e/ przygotowanie zmian w budżecie w toku jego realizacji; f/ czuwanie nad zachowaniem równowagi budżetowej oraz odpowiednich relacji pomiędzy realizacją dochodów i wydatków budżetowych przy uwzględnieniu odpowiedniej rytmiczności; g/ opiniowanie planów finansowych wykonywanych bezpośrednio przez Wydziały Urzędu i jednostki podporządkowane; h/ kontrola wydatkowania środków finansowych przyznanych z budżetu miasta w jednostkach podporządkowanych; i/ prowadzenie księgowości dochodów i wydatków budżetowych; j/ prowadzenie spraw dotyczących naliczeń podatku VAT; k/ sporządzanie rocznych bilansów finansowych; l/ prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i funduszy specjalnych m/ współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami podporządkowanymi przy opracowywaniu projektów zmian planów finansowych w okresie roku budżetowego; n/ nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych otrzymywanych w ramach subwencji na finansowanie szkół; o/ prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych z tym związanych, w tym rejestru dochodów budżetowych, kart wydatków oraz analityki do kart rozrachunkowych; p/ sprawozdawczość budżetowa i pozabudżetowa; q/ prowadzenie ewidencji, aktualizacji wyceny oraz umorzeń środków trwałych; r/ prowadzenie księgowości w zakresie inwestycji prowadzonych bezpośrednio przez Urząd oraz z Funduszu Ochrony Środowiska; s/ prowadzenie spraw finansowych związanych z umowami najmu lokali użytkowych; t/ obsługa kasowa Urzędu, wpłaty i wypłaty gotówkowe, prowadzenie ewidencji w postaci raportów kasowych; u/ sprawowanie kontroli finansowej jednostek organizacyjnych, dla których Rada Miejska jest organem założycielskim lub prowadzącym.
- W zakresie pozostałych dochodów gminy:
a/ przypisy należności i windykacja dochodów: - z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; - z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych; - z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych; - z tytułu czynszu najmu; - z tytułu sprzedaży mienia gminy; - z tytułu mandatów karnych; - z tytułu opłaty za zarząd i wieczyste użytkowanie gruntu; - z tytułu za wieczyste użytkowanie gruntu. b/ rozliczenie dochodów z tytułu opłaty targowej; c/ rozliczenie opłat wnoszonych przez ZUMiK.
- W zakresie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miejskiego:
a/ sporządzanie list płac; b/ prowadzenie dokumentacji zasiłków płatnych z ZUS; c/ sporządzanie wszystkich dokumentów rozliczeniowych wymaganych przez ZUS; d/ sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku od osób fizycznych; e/ sporządzanie przelewów dotyczących wynagrodzeń i potrąceń z wynagrodzeń; f/ sporządzanie sprawozdań z funduszu płac; g/ naliczanie ryczałtów samochodowych dla pracowników UM; h/ sporządzanie list diet dla radnych; i/ prowadzenie ewidencji pracowników ubezpieczonych w PZU.
- W zakresie regulowania zobowiązań:
a/ sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich rachunków, faktur, delegacji służbowych; b/ dokonywanie przelewów; c/ rozliczanie zaliczek pobranych przez pracowników na zakup materiałów, paliwa, usług.
- Dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości i rolnego.
- Prowadzenie rejestru przypisów podatkowych.
- Prowadzenie spraw z zakresu udzielanych ulg podatkowych.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
- Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu z płatnościami.
- Wydawanie zaświadczeń w oparciu o akta podatkowe.
- Kontrola podatników na terenie miasta z zakresu prowadzonych podatków.
- Prowadzenie urządzeń księgowych dla zobowiązań podatkowych:
a/ podatku od nieruchomości i rolnego; b/ podatku od posiadania środków transportu-osoby fizyczne i osoby prawne; c/ podatku od posiadania psa.
- Pobór oraz księgowanie wpływów i zwrotów dotyczących podatków będących dochodami gminy.
- Prowadzenie windykacji zaległości podatkowych /wystawianie postanowień, decyzji oraz tytułów wykonawczych/.
- Współpraca z urzędem skarbowym w zakresie prowadzenia egzekucji administracyjnej.
- Aktualizowanie danych BIP.
Kasa Do zadań Kasy należą sprawy:
- Prowadzenie kasy Urzędu Miejskiego, ewidencjonowanie wszelkich wpłat w systemie komputerowym.
- Podejmowanie gotówki z Banku na czeki gotówkowe z oznaczeniem prawidłowej klasyfikacji budżetowej.
- Sporządzanie raportów kasowych z dochodów i wydatków budżetowych na bieżąco za okresy dzienne.
- Obsługa kasowa obrotów na rachunkach specjalnych /rachunki inwestycyjne, rachunek Funduszu Świadczeń Socjalnych/, podejmowanie gotówki na czeki gotówkowe z tych rachunków, sporządzanie raportów kasowych na bieżąco - nie później niż w okresach tygodniowych.
- Sprzedaż druków skarbowych i weksli.
- Wydawanie świadectw pochodzenia zwierząt.
- Prowadzenie ewidencji i wydawanie druków ścisłego zarachowania
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |