Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Głuszycy określa: - organizację wewnętrzną Urzędu Miejskiego; - zakres działania i zadania Urzędu Miejskiego; - zasady podziału zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwem Urzędu.
Organizacja Urzędu
W Urzędzie funkcjonują: - referaty; - biura; - jednoosobowe stanowiska pracy,.
W Urzędzie tworzy się następujące referaty, biura oraz stanowiska samodzielne: - Kancelaria Rady Miejskiej - RM; - Zespół Radców Prawnych - RP; - Urząd Stanu Cywilnego - USC; - Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich - OR; - Biuro Obsługi Klienta - BK (OK); - Referat Finansowy - FIN; - Referat Infrastruktury Technicznej i Inwestycji - TI; - Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska; - GiOŚ - Stanowisko d/s Obrony Cywilnej i Zagrożeń Nadzwyczajnych - OC; - Stanowisko d/s Architektury i Budownictwa - BUA; - Stanowisko d/s Promocji i Rozwoju Gospodarczego - PR; - Stanowisko d/s Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych - O i K.
Kierownictwo Urzędu stanowią: - Burmistrz - BM; - Zastępca Burmistrza - Z-ca; - Skarbnik Gminy - SK; - Sekretarz Gminy - SG.
W Urzędzie ustala się następujące stanowiska kierownicze: - Zastępca Skarbnika; - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego; - Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich; - Kierownik Biura Obsługi Klienta; - Kierownik Referatu Infrastruktury Technicznej i Inwestycji; - Kierownik Referatu Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska.
Pion Burmistrza Miasta: a/ Kancelaria Rady Miejskiej; b/ Urząd Stanu Cywilnego; c/ Radcy Prawni; d/ Referat Infrastruktury Technicznej i Inwestycji; e/ Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska; f/ Stanowisko d/s Obrony Cywilnej i Zagrożeń Nadzwyczajnych; g/ Stanowisko d/s Architektury i Budownictwa.
Pion Zastępcy Burmistrza Miasta: a/ Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich; b/ Biuro Obsługi Klienta; c/ Stanowisko d/s Promocji i Rozwoju Gospodarczego; d/ Stanowisko d/s Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych.
Pion Skarbnika: a/ Referat Finansowy; b/ Kasa.
Zadania merytoryczne poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego określa rozdział XI regulaminu.
Podział zadań na poszczególne stanowiska pracy określają zakresy czynności określone w opisach stanowisk i zatwierdzone przez Burmistrza, na wniosek kierowników Referatów.
Wielkość zatrudnienia w Urzędzie Miejskim określa Burmistrz w ramach przyznanych środków na wynagrodzenia.
W uzasadnionych przypadkach mogą być tworzone i likwidowane stanowiska pracy.
W Urzędzie może być świadczona praca na podstawie umowy - zlecenia lub umowy o dzieło.
W Urzędzie mogą funkcjonować zespoły doradcze, opiniodawcze i wykonawcze do realizacji projektów, powoływane przez Burmistrza. |