|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
< Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej > |
|
KARTA INFORMACYJNA
Urzędu Miejskiego w Głuszycy 58 - 340 Głuszyca ul. Grunwaldzka 55
tel. 74 84 56 344 / fax 74 84 56 339
|
|
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek pisemny z uzasadnieniem.
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, umowa najmu).
- Dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
- Dokumenty potwierdzające opuszczenia lokalu (protokół eksmisji).
|
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Punkt Obsługi Klienta - parter, pokój nr 1
|
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
- Ewidencja Ludności, parter, pokój nr 7,
tel. 74 88 66 753, (osoba odpowiedzialna - Anna Panter).
|
OPŁATA SKARBOWA:
- 10 zł - za wydanie decyzji.
|
TERMIN REALIZACJI:
Do 30 dni.
|
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od niniejszej decyzji stronie przysługuje odwołanie do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego art. 127 § 1 i 2, oraz art. 129 § 1 i 2.
|
DODATKOWE INFORMACJE:
Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, organ wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad trzy miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.
|
PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 ze zmianami).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 ze zmianami).
- Ustawa o opłace skarbowej z dn. 16 listopada 2006 r. (Dz. u. Nr 225 poz.1635 ze zm.)
|
<<< |
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |