|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
< Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego ponad dwa miesiące > |
|
KARTA INFORMACYJNA
Urzędu Miejskiego w Głuszycy 58 - 340 Głuszyca ul. Grunwaldzka 55
tel. 74 84 56 344 / fax 74 84 56 339
|
|
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego na obowiązującym formularzu*.
- Dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
- Skrócony odpis aktu urodzenia dziecka (jeśli zameldowanie jego dotyczy).
- Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej - mężczyzn do lat 50 i kobiet posiadających ten dokument).
* - formularz można pobrać w Punkcie Obsługi Klienta, parter, pokój nr 1.
|
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW I ZAŁATWIENIA SPRAWY:
- Ewidencja Ludności, parter, pokój nr 7,
tel. 74 88 66 753, (osoba odpowiedzialna - Anna Panter).
|
OPŁATA SKARBOWA:
Nie podlega opłacie.
|
TERMIN REALIZACJI:
Na miejscu.
|
TRYB ODWOŁAWCZY:
Realizacja usługi zgodna jest w całości z żądaniem strony.
|
PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 ze zmianami).
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. (Dz. U. Nr 236 poz. 1999).
|
<<< |
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |