|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
Sekretarz Gminy
- Maria Wszołek
pokój nr 2, parter Urzędu Miejskiego, tel. 74 88 66 769, 74 84 59 479 e-mail: sekretarz@gluszyca.pl
§ 10 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Głuszycy:
"SEKRETARZ GMINY prowadzi sprawy związane z organizacją pracy Urzędu, a w szczególności:
-
sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Urzędzie,
-
nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
-
zapewnienie obsługi techniczno-biurowej Burmistrza,
-
zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowania przez komórki organizacyjne materiałów na Sesje Rady,
-
opiniowanie regulaminów komórek organizacyjnych,
-
opracowywanie i aktualizowanie Regulaminu oraz innych aktów normujących porządek pracy w Urzędzie,
-
organizacja i koordynacja prac związanych z przygoto-waniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawi-cielskich i referendum,
-
nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
-
nadzór nad obsługą interesantów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,
-
prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Burmistrza,
-
rozstrzyga spory i wątpliwości wynikające ze stosowania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta."
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |