|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
BIURO OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ - BORM |
BIURO OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ
Urząd Miejski, ul. Grunwaldzka 55. I piętro, pokój nr 24
Teodozja Nazarczuk - inspektor tel.: 74 88 66 746 e-mail: rm@gluszyca.pl
prowadzi sprawy związane z obsługą techniczno -biurową Rady, a w szczególności:
- obsługę sesji Rady Miejskiej i posiedzeń Komisji,
- kompletowanie i terminowe doręczanie materiałów na sesję Rady Miejskiej i posiedzenia Komisji Rady,
- prowadzenie rejestrów i zbiorów uchwał Rady Miejskiej, wniosków komisji Rady Miejskiej oraz interpelacji i zapytań,
- prowadzenie korespondencji Rady Miejskiej,
- rejestrowanie i koordynowanie planów pracy Rady Miejskiej i jej komisji,
- przekazywanie wniosków komisji Rady Miejskiej i interpelacji radnych merytorycznym komórkom organizacyjnym Urzędu celem realizacji,
- przekazywanie Burmistrzowi, Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał Rady Miejskiej,
- przekazywanie do realizacji komórkom organizacyjnym Urzędu uchwał Rady Miejskiej,
- planowanie i ustalanie harmonogramu dyżurów Radnych dotyczących przyjmowania skarg i wniosków mieszkańców,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do realizacji przez właściwe komórki organizacyjne Urzędu, jednostki organizacyjne,
- organizowanie i obsługę narad i konferencji zwoływanych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej,
- zabezpieczenie obsługi prawnej Rady Miejskiej,
- sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu funkcjonowania Rady Miejskiej.
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |