| 
	  
	  
	  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
  
  
    
      | 
		KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE |  
        
          | 
 |  
  
  
    
      | 
		INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
        
          | 
 |  
  
  
    
      | 
		Władze miasta ubiegłych kadencji |  
        
          | 
 |  
           
        
       
          
            
              | Skarbnik Gminy § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Głuszycy: 
    "SKARBNIK GMINY podlega pod względem formalno-prawnym Burmistrzowi."1. Zadania Skarbnika – głównego księgowego budżetu gminy określają:
 1) ustawa z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.)
 2) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.)
Skarbnik zapewnia prawidłową realizacje budżetu Gminy. Skarbnik nadzoruje i koordynuje wykonanie zadań finansowych przez jednostki organizacyjne objęte budżetem. Do zadań Skarbnika należy w szczególności:1) opracowywanie projektu budżetu Gminy,
 2) dokonywanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian,
 3) sporządzanie okresowych analiz i zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu,
 4) nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem środkami budżetowymi,
 5) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rachunkowości,
 6) sprawowanie kontroli wewnętrznej – funkcjonalnej operacji gospodarczych Urzędu,
 7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących rachunkowości,
 8) dokonywanie kontrasygnat czynności prawnych, powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych oraz informowanie Rady i Regionalnej Izby Obrachunkowej o odmowie złożenia kontrasygnaty.
Podejmuje działania koordynacyjne i kontrolne w zakresie realizacji budżetu przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu. Współpracuje z Regionalna Izbą Obrachunkową w zakresie:1) budżetu i informacji o stanie mienia komunalnego,
 2) uchwały budżetowej Rady oraz uchwały o udzieleniu absolutorium w ciągu 7 dni od daty podjęcia,
 3) uchwał okołobudżetowych Rady m. in. uchwały Rady ustalającej wysokość stawek podatkowych,
 4) planu finansowego opracowanego przez Burmistrza dla zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu,
 5) sprawozdania z wykonania budżetu."
     |  
	  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
  
  
    
      | 
		OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
       |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
        
          | 
  |  
  
  
    
      | 
		Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
       |  
  
  
    
      | 
		ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
       |  |  |  |