-
Od 1 kwietnia 2003 r. w Urzędzie Miejskim działa Biuro Obsługi Klienta, w którym znajduje się Biuro Podawcze pełniące jednocześnie funkcję Punktu Informacyjnego.
-
Utworzenie Biura Obsługi Klienta wprowadzono Zarządzeniem Nr 16/2002 Burmistrza Miasta Głuszyca z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego.
-
Biuro Obsługi Klienta czynne jest w godzinach pracy Urzędu:
poniedziałek 700 - 1500
wtorek 800 - 1600
środa 700 - 1500
czwartek 700 - 1500
piątek 700 - 1500
- zlokalizowane jest na parterze budynku , przy wejściu,
- jest oznakowane,
- podłączone do sieci telefonicznej i wewnętrznej sieci komputerowej.
-
W Biurze Obsługi Klienta istnieje możliwość odpłatnego wykonania kserokopii dokumentów.
-
W Biurze Obsługi Klienta istnieje możliwość zakupu znaków skarbowych.
-
Osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta posiadają odpowiednie kwalifikacje i są dobrze zorientowane w zakresie funkcjonowania Urzędu i innych jednostek organizacyjnych gminy.
-
Osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta udzielają informacji w sprawach załatwianych w Urzędzie
i obowiązujących procedurach oraz udzielają interesantom pomocy w załatwianiu spraw i wypełnianiu druków urzędowych.
-
W Biurze Obsługi Klienta dostępne są formularze wniosków dot. spraw załatwianych w poszczególnych wydziałach.
-
W Biurze Obsługi Klienta przyjmowana jest także i rejestrowana korespondencja dostarczana do Urzędu przez interesantów.
-
Mieszkańcy zostali poinformowani o utworzeniu Biura Obsługi Mieszkańców i jego zadaniach w Biuletynie Informacji Urzędu Miejskiego i lokalnej prasie.
-
Po roku pracy Biura Obsługi Klienta przeprowadzono ankietę wśród interesantów dot. oceny jego działalności i stopnia zadowolenia interesantów, na podstawie wyników ankiety umożliwiono m.in. zakup w Biurze znaków skarbowych.
Ankieta taka będzie przeprowadzana corocznie i będzie stanowiła podstawę do doskonalenia pracy Biura Obsługi Klienta i dostosowywania go do oczekiwań Klientów.