Głuszyca, 2010-03-22
ZP/1/2010
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania: „Wywóz odpadów komunalnych z budynków stanowiących mienie Gminy Głuszyca”.
Głuszyca, 17 marca 2010 r.
Gmina Głuszyca, Ul. Grunwaldzka 55
IRiP/ZP/2/2010
Do uczestników przetargu
Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Głuszyca Górna, ul. Kłodzka od nr 61 do końca i ul. Graniczna”
Wyjaśnienia do siwz dla zadania j.w.
- załączono poprawny formularz nr 3:
Wykaz realizacji wykonanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia z okresu ostatnich 3 lat
- załączono poprawny formularz nr 4:
Wykaz realizacji wykonanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia z okresu ostatnich 3 lat
- do wzoru umowy – formularz nr 7:
dotychczasowy § 18 staje się § 19. nowy § 18 otrzymuje brzmienie: "§ 18. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności."
Pozostałe zapisy umowy o specyfikacji pozostają bez zmian.
Zastępca Burmistrza Tomasz Gromala
Głuszyca, 15 marca 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usług Numer ogłoszenia: 71222 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
Głuszyca, 11 marca 2010 r.
Gmina Głuszyca, Ul. Grunwaldzka 55
IRiP/1/2010 Do uczestników przetargu
Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Wywóz odpadów komunalnych z budynków stanowiących mienie komunalne Gminy Głuszyca”
W związku z otrzymanymi od jednego z uczestników postępowania pytaniami dotyczącymi treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informuję:
Pyt. 1 W załączniku do siwz podano wyłącznie ilość osób zamieszkałych na danych posesjach, brak wielkości i ilości pojemników dla danej (danych) posesji. Brak również ich lokalizacji. Nie wiadomo również, które posesje obsługiwać będzie pojemnik (pojemniki). Prosimy o podanie rodzaju, ilości i częstotliwości usuwania odpadów z pojemników. Odp. Wywóz nieczystości zgodnie z załącznikiem Nr 7 – Budynki komunalne z pojemnikami.
Pyt. 2 W jaki sposób obliczana będzie ilość usuniętych odpadów? Czy według przelicznika podanego w dz. III pkt. 3.1 (tj. 30 l/osobę tygodniowo czy zgodnie z ilością i rodzajem pojemników?). Odp. Ilość usuniętych odpadów będzie rozliczana według ilości i rodzaju pojemników.
Pyt. 3 W dz. III pkt 3.3 określono, że uprzątnięcie odpadów wokół pojemnika wynikłe z jego przepełnienia należało będzie do brygady wywozowej. Rozumiemy, że ilość tak usuniętych odpadów będzie dodatkowa naszą usługą, za którą należy się dodatkowe wynagrodzenie wynikające z ilości usuniętych odpadów. Odp. Uprzątnięcie odpadów wynikłe z przepełnienia pojemnika będzie dodatkową usługą, liczoną jako dodatkowe wynagrodzenie.
Pyt. 4 Rozumiemy, że zgodnie z dz. III pkt 3.4 usuwanie odpadów z pojemników do segregacji będzie również odpłatne a ilość usuniętych odpadów będzie liczyła się do ogólnej ilości usuniętych odpadów. Czy opróżnianie koszy ulicznych również będzie odpłatne? A usuwanie odpadów wielkogabarytowych i sprzętu RTV z kontenerów również? Odp. Usuwanie odpadów z pojemników do segregacji oraz z kontenerów na odpady wielkogabarytowe będzie odpłatne i liczone według ustalonej w przetargu stawki za 1 m3 odpadów. Opróżnianie koszy ulicznych należy wkalkulować w cenę 1 m3 za usuwanie odpadów.
Pyt. 5 Należy uściślić dane z dz. III pkt 3.5 i 3.6 z § 2 pkt 5 i 6 projektu umowy. Odp. Załączono poprawny wzór umowy.
Pyt. 6 Czy kosze uliczne muszą być z blachy ocynkowanej, czy mogą być inne z odpowiednim atestem? Odp. Kosze uliczne muszą być z blachy ocynkowanej.
Pyt. 7 Czy faktura ma wyszczególniać ilości opróżnionych pojemników na danej posesji, czy tylko ilość wywiezionych odpadów zgodnie z obowiązującym przelicznikiem podanych w dz. III pkt 3.1 siwz. Odp. Faktura winna wyszczególniać ilość opróżnionych pojemników na danej posesji.
Ponadto Zamawiający uściśla zapisy pkt. XVI siwz 2) zmiany wpływające na wynagrodzenie: - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub w przypadku zmiany ceny za składowanie odpadów na składowisku.
Zastępca Burmistrza Tomasz Gromala
Głuszyca, 9 marca 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ddata zamieszczenia: 08.03.2010 r.
Ogłoszenia nr. 62936 - Wywóz odpadów komunalnych z budynków stanowiących mienie komunalne Gminy Głuszyca
|