|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
ORGANIZACJA URZĘDU, REGULAMIN ORGANIZACYJNY |
wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Głuszycy
"DZIAŁ I
ORGANIZACJA WEWNĘTRZNA URZĘDU
ROZDZIAŁ I
Przepisy ogólne
§ 1. Urząd Miejski w Głuszycy działa na podstawie:
-
ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn.. zm.),
-
ustawy z dnia 17 maja 1990r. o podziale zadań i kompetencji określonych w ustawach szczególnych pomiędzy organy gminy a organy administracji rządowej oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz. U. z 1990 r., Nr 34, poz. 198 z późn. zm.),
-
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r., Nr 223, poz. 1458),
-
Statutu Gminy Głuszyca,
-
aktów wydawanych przez organy gminy,
-
innych przepisów szczególnych,
-
-
8) niniejszego Regulaminu
§ 2. Urząd jest aparatem pomocniczym Burmistrza – organu wykonawczego Gminy Głuszyca, realizującym zadania :
-
własne,
-
wynikające z uchwał Rady Miejskiej,
-
zlecone przez organy administracji rządowej,
-
przekazane w drodze porozumienia pomiędzy organami administracji rządowej, samorządowej, a organami gminy.
§ 3. Przy załatwianiu spraw w Urzędzie stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn.,. zm.), chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.
§ 4. Funkcjonowanie Urzędu opiera się na zasadach jednoosobowego kierownictwa, hierarchicznego podporządkowania, podziału czynności i indywidualnej odpowiedzialności za wykonywanie powierzonych zadań.
§ 5.
-
Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz.
-
Burmistrz wykonuje obowiązki przy pomocy Zastępcy, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
..."
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁUSZYCY określony Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuszycy (Zarządzenie nr 168/2009 Burmistrza Głuszycy z dnia 15 września 2009 r.)
BURMISTRZ ZASTĘPCA BURMISTRZA SEKRETARZ GMINY SKARBNIK GMINY URZĄD STANU CYWILNEGO
pion BURMISTRZA
- Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
- Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- Radca Prawny
- Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej:
- Jednostki organizacyjne:
- Zakład Turystyczny
- Ośrodek Pomocy Społecznej
- Przedszkole
- Szkoła Podstawowa Nr 1
- Szkoła Podstawowa Nr 2
- Szkoła Podstawowa Nr 3
- Gimnazjum Publiczne
- Zespół Szkół
pion ZASTĘPCY BURMISTRZA
-
Referat Infrastruktury, Rozwoju i Promocji
-
Stanowisko ds. Edukacji i Spraw Społecznych
-
Biuro Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami
pion SEKRETARZA GMINY
pion SKARBNIKA GMINY
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |