|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
Sekretarz Gminy
- ...........................
pokój nr ....., I piętro Urzędu Miejskiego, tel. ..................... e-mail: .......................
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- Opracowywanie projektów zmian Regulaminu;
- Nadzorowanie przestrzegania Instrukcji kancelaryjnej;
- Nadzór nad organizacją pracy Urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady;
- Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych na wyposażenie Urzędu;
- Wydawanie zaświadczeń w oparciu o dane zgromadzone w Urzędzie;
- Zapewnianie przestrzegania prawa przez pracowników Urzędu;
- Zawieranie umów notarialnych związanych z obrotem nieruchomościami gminnymi;
- Koordynowanie działalności poszczególnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz organizowanie ich współpracy;
- Do zadań Sekretarza należy nadzorowanie zagadnień dotyczących:
a) obsługi interesantów; b) postępowania skargowo - wnioskowego; c) ewidencji ludności i dowodów osobistych; d) Urzędu Stanu Cywilnego; e) poboru i rejestracji przedpoborowych; f) spraw kadrowych i organizacyjnych; g) kierowanie procesem informatyzacji Urzędu; h) obsługi pocztowej i telekomunikacyjnej Urzędu; i) pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych; j) dodatków mieszkaniowych.
Sekretarz podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza i Zastępcy Burmistrza. Sekretarz wykonuje inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |