|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
< Wydawanie odpisów z aktów stanu cywilnego > |
|
KARTA INFORMACYJNA Urzędu Miejskiego w Głuszycy 58 - 340 Głuszyca ul. Grunwaldzka 55
tel. (074) 8456 344 / fax (074) 8456 339
|
|
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o wydanie odpisu z aktów stanu cywilnego (do pobrania w Biurze Obsługi Klienta, parter, pokój nr 1).
- Dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem np. paszport, legitymacja szkolna, legitymacja ubezpieczeniowa itp.
|
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW I ZAŁATWIENIA SPRAWY:
- Urząd Stanu Cywilnego, parter, pokój nr 4,
tel. 074 8866744, (osoba odpowiedzialna - Wiesława Moździerz).
|
OPŁATA SKARBOWA:
- od podania (wniosku) 5 zł,
- odpis skrócony 15 zł,
- odpis zupełny 25 zł,
- kserokopia aktu stanu cywilnego - od każdej strony 3 zł
|
TERMIN REALIZACJI:
Na miejscu.
|
TRYB ODWOŁAWCZY:
Realizacja usługi zgodna jest w całosci z żądaniem strony.
|
INFORMACJE DODATKOWE:
Do otrzymania odpisów atków stanu cywilnego uprawnieni są:
- osoba, której akt dotyczy,
- wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonek, przedstwiciel ustawowy,
- sąd i inne organy państwowe,
- inne osoby, które wykażą w tym interes prawny.
Wnioskodawca w pisemnym wniosku winien podać dane personalne osoby, której akt dotyczy oraz rodzaj i datę zdarzenia.
|
PODSTAWA PRAWNA:
- Art. 83 ustawy z 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 1986 r. Nr 36 poz.180 ze zmianami).
- Ustawa z 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz.960 ze zmianami).
|
<<< |
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |