Dzisiejszy dzień to:  


Biuletyn Informacji Publicznej
szukaj w serwisie:

  STRONA GŁÓWNA / rejestr

RADA MIEJSKA 2014÷2018

Młodzieżowa Rada Miejska

WŁADZE MIASTA

URZĄD MIEJSKI

JEDNOSTKI GMINNE

POLITYKA EKOLOGICZNA

PROMOCJA I ROZWÓJ

PRZEJRZYSTA POLSKA

KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE

PRAWO PODATKOWE

INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH

Władze miasta ubiegłych kadencji

 < Biuro Obsługi Klienta >

Biuro Obsługi Klienta

pokój nr 1, parter Urzędu Miejskiego
 
e-mail: bok@gluszyca.pl

Pracownik:

  • Barbara Podgórska - Inspektor ds. Lokalowych
    tel. 074 88 66 768
  • Ewa Łęcka - Inspektor ds. Organizacyjnych
    tel. 074 84 56 344, 074 84 59 479, 074 84 59 480
  • Tomasz Krzak - Młodszy Referent ds. Informatyki
    tel. 074 88 66 747

Do zadań Biura Obsługi Klienta należą:

  1. Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw interesanta.
  2. Obsługa interesantów w zakresie: wydawania druków wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją, wydawanie przesyłek awizowanych.
  3. Nadzór nad prawidłowym przekazywaniem przesyłek adresatom miejscowym.
  4. Udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu.
  5. Nadzór nad aktualizacją oferty Urzędu Miasta.
  6. Udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych, instytucjach, stowarzyszeniach, fir-mach działających na terenie gminy oraz wskazywanie kompetentnych osób i miejsca do załatwiania sprawy.
  7. Przyjmowanie, rejestracja, rozdział zestawień i analiz.
  8. Rozliczanie kosztów przesyłek i sporządzanie zestawień i analiz.
  9. Dysponowanie i udostępnianie materiałów instruktażowych i promocyjnych gminy.
  10. Prowadzenie biblioteki aktów prawnych, publikacji oraz zbioru przepisów gminnych, udostępnianie i pomoc w korzystaniu z przepisów prawa.
  11. Prowadzenie prenumeraty czasopism oraz zaopatrywanie Urzędu w fachowe wydawnictwa.
  12. Prowadzenie ewidencji arkuszy, spisów z natury jako druków ścisłego zarachowania.
  13. Umieszczanie ogłoszeń na tablicy Urzędu na okres przewidziany przepisami.
  14. Przeprowadzanie badań i analiz dotyczących spraw wnoszonych do Urzędu Miasta,badań ankietowych w zakresie zadań realizowanych przez Urząd Miasta.
  15. Uczestnictwo w pracach komisji d/s socjalnych (przydział lokali, komisje techniczne, itp.).
  16. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym wniosków o dodatki mieszkaniowe.
  17. Wydawanie decyzji w sprawie dodatków mieszkaniowych.
  18. Prowadzenie spraw z zakresu przydziału lokali mieszkaniowych, zamiany mieszkań, podnajmu oraz realizowania wyroków sądowych w zakresie eksmisji i przekwaterowań.
  19. Rejestrowanie wniosków o przydział mieszkań i sporządzanie projektów list przydziału mieszkań.
  20. Prowadzenie dokumentacji z posiedzeń Komisji d/s Rozwiązywania Problemów Społecznych w części spraw lokalowych.
  21. Administrowanie i zarządzanie BIP – em.
  22. Aktualizowanie danych BIP.
W zakresie zadań zleconych:
  1. Przyjmowanie pism sądowych lub prokuratorskich w przypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania.
  2. Przyjmowanie pism sądowych.
  3. Przyjmowanie obwieszczeń.
  4. Wywieszanie w swoim lokalu ogłoszeń po ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane.

AKTY PRAWNE

OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY

MIENIE KOMUNALNE

Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI

INFORMATOR INTERESANTA

INFORMACJE ARCHIWALNE

INNE

 

 

 

 

do góry  |