|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
< Biuro Obsługi Klienta > |
Biuro Obsługi Klienta
pokój nr 1, parter Urzędu Miejskiego e-mail: bok@gluszyca.pl
Pracownik:
- Barbara Podgórska - Inspektor ds. Lokalowych
tel. 074 88 66 768
- Ewa Łęcka - Inspektor ds. Organizacyjnych
tel. 074 84 56 344, 074 84 59 479, 074 84 59 480
- Tomasz Krzak - Młodszy Referent ds. Informatyki
tel. 074 88 66 747
Do zadań Biura Obsługi Klienta należą:
- Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw interesanta.
- Obsługa interesantów w zakresie: wydawania druków wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją, wydawanie przesyłek awizowanych.
- Nadzór nad prawidłowym przekazywaniem przesyłek adresatom miejscowym.
- Udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu.
- Nadzór nad aktualizacją oferty Urzędu Miasta.
- Udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych, instytucjach, stowarzyszeniach, fir-mach działających na terenie gminy oraz wskazywanie kompetentnych osób i miejsca do załatwiania sprawy.
- Przyjmowanie, rejestracja, rozdział zestawień i analiz.
- Rozliczanie kosztów przesyłek i sporządzanie zestawień i analiz.
- Dysponowanie i udostępnianie materiałów instruktażowych i promocyjnych gminy.
- Prowadzenie biblioteki aktów prawnych, publikacji oraz zbioru przepisów gminnych, udostępnianie i pomoc w korzystaniu z przepisów prawa.
- Prowadzenie prenumeraty czasopism oraz zaopatrywanie Urzędu w fachowe wydawnictwa.
- Prowadzenie ewidencji arkuszy, spisów z natury jako druków ścisłego zarachowania.
- Umieszczanie ogłoszeń na tablicy Urzędu na okres przewidziany przepisami.
- Przeprowadzanie badań i analiz dotyczących spraw wnoszonych do Urzędu Miasta,badań ankietowych w zakresie zadań realizowanych przez Urząd Miasta.
- Uczestnictwo w pracach komisji d/s socjalnych (przydział lokali, komisje techniczne, itp.).
- Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym wniosków o dodatki mieszkaniowe.
- Wydawanie decyzji w sprawie dodatków mieszkaniowych.
- Prowadzenie spraw z zakresu przydziału lokali mieszkaniowych, zamiany mieszkań, podnajmu oraz realizowania wyroków sądowych w zakresie eksmisji i przekwaterowań.
- Rejestrowanie wniosków o przydział mieszkań i sporządzanie projektów list przydziału mieszkań.
- Prowadzenie dokumentacji z posiedzeń Komisji d/s Rozwiązywania Problemów Społecznych w części spraw lokalowych.
- Administrowanie i zarządzanie BIP – em.
- Aktualizowanie danych BIP.
W zakresie zadań zleconych:
- Przyjmowanie pism sądowych lub prokuratorskich w przypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania.
- Przyjmowanie pism sądowych.
- Przyjmowanie obwieszczeń.
- Wywieszanie w swoim lokalu ogłoszeń po ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane.
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |