Dzisiejszy dzień to:  


Biuletyn Informacji Publicznej
szukaj w serwisie:

  STRONA GŁÓWNA / rejestr

RADA MIEJSKA 2014÷2018

Młodzieżowa Rada Miejska

WŁADZE MIASTA

URZĄD MIEJSKI

JEDNOSTKI GMINNE

POLITYKA EKOLOGICZNA

PROMOCJA I ROZWÓJ

PRZEJRZYSTA POLSKA

KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE

PRAWO PODATKOWE

INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH

Władze miasta ubiegłych kadencji

 Stanowisko d/s Promocji i Rozwoju Gospodarczego

Stanowisko d/s Promocji i Rozwoju Gospodarczego

 Artur Burek - Podinspektor ds. Promocji i Rozwoju Gospodarczego.
pokój Nr 25, I piętro Urzędu Miejskiego

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. Promocji i Rozwoju Gospodarczego należą:

  1. Gromadzenie informacji i danych ekonomiczno - socjologicznych dotyczących miasta.
  2. Inicjowanie i koordynowanie wydawania materiałów pomocniczych /foldery, informatory/ oraz opracowywanie części informatycznych miasta.
  3. Organizowanie targów, wystaw oraz gromadzenie materiałów niezbędnych do opracowania wydawnictw promocyjnych i stron internetowych.
  4. Przygotowywanie ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie inwestowania na terenie gminy.
  5. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z instytucjami dysponującymi środkami finansowymi przeznaczonymi na aktywizację gospodarczą gmin.
  6. Koordynowanie działań podmiotów gospodarczych w celu podjęcia wspólnych przedsięwzięć.
  7. Prowadzenie akcji informatycznej o stosowanych ulgach i preferencjach wobec podmiotów gospodarczych.
  8. Kreowanie rozwoju gospodarczego gminy.
  9. Tworzenie programów zmierzających do podnoszenia aktywizacji gospodarczej i przeciwdziałania bezrobociu.
  10. Pozyskiwanie wyczerpujących informacji o podmiotach oferujących pomoc finansową i warunkach stawianych projektom i wnioskodawcom ubiegającymi się o środki pomocnicze.
  11. Uzyskiwanie stanowisk referatów w sprawie zasadności złożenia wniosków lub negatywnej ich oceny.
  12. Prowadzenie spraw dotyczących informowania środków masowego przekazu o działalności Burmistrza i Rady Miejskiej.
  13. Informowanie Burmistrza o istotniejszych informacjach zamieszczanych na łamach prasy.
  14. Przygotowywanie własnych materiałów dla środków masowego przekazu.
  15. Koordynowanie działań dotyczących udzielania informacji w odpowiedzi na artykuły zamieszczane na łamach prasy.
  16. Aktualizowanie danych BIP.

 

AKTY PRAWNE

OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY

MIENIE KOMUNALNE

Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI

INFORMATOR INTERESANTA

INFORMACJE ARCHIWALNE

INNE

 

 

 

 

do góry  |