| 
         
	  
	  
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
  
  
    
      | 
         
		KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE 
       | 
     
   
  
 
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
	  
  
  
    
      | 
         
		INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH 
       | 
     
   
  
 
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
  
  
    
      | 
         
		Władze miasta ubiegłych kadencji 
       | 
     
   
  
 
	  
        
          | 
           
 
  | 
         
			  
        
           
        
       
        
          
            
              | 
                 
 Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich  | 
             
           
         
        
          
            
              | 
 Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 
Kierownik:  
    - Maria Sokołowska
 pokój nr 1, parter Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 750 e-mail: bok@gluszyca.pl   
 
pracownik:  
    - Jadwiga Matysiak - Inspektor ds. Organizacyjnych i Kadr
 pokój nr 26, I piętro Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 742   
  
    - Anna Kabat - Inspektor ds. Ewidencji Ludności
 pokój nr 22, I piętro Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 753  e-mail: elud@gluszyca.pl    
    - Maria Andrzejewska - Inspektor ds. Ewidencji Gospodarczej
 pokój nr 22, I piętro Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 757 e-mail: edg@gluszyca.pl   
    - Beata Jagóra - Podinspektor ds. Administracyjnych
 pokój nr 20, I piętro Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 740, 074  84 59 480, 074 84 59 479, 074 84 56 334 tel. 050 82 23 915 fax. 074 84 56 339    e-mail: sekretariat@gluszyca.pl  
 
Do zadań Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich należą sprawy z zakresu organizacji, funkcjonowania i planowania pracy Urzędu, kadr i szkolenia, informatyki, a w szczególności: 
  
    - Opracowanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu, kontroli jego funkcjonowania i przedstawiania wniosków usprawniających.
 
    - Wdrażanie nowych metod organizacyjnych pracy w Urzędzie.
 
    - Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej w Urzędzie i sporządzanie planów realizacji zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją.
 
    - Opracowanie na zlecenie Burmistrza wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i innych odznaczeń.
 
    - Ogłoszenie przepisów gminnych, przesyłanie ich do organów nadzoru.
 
    - Sporządzanie informacji o realizacji działań koordynujących i zapobiegawczych.
 
    - Opracowanie raportów z przeglądu Urzędu.
 
    - Prowadzenie centralnego rejestru umów.
 
    - Przekazywanie projektów uchwał do Kancelarii Rady Miejskiej.
 
    - Opracowanie projektów aktów wewnętrznych Urzędu.
 
    - Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę, udzielaniem urlopów i zwolnień z pracy, awansowaniem i nagradzaniem pracowników Urzędu oraz rentami i emeryturami.
 
    - Przygotowywanie dokumentacji z zakresu powoływania, zaszeregowywania, awansowania i odwoływania kierowników jednostek podporządkowanych.
 
    - Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i kontrola jej przestrzegania.
 
    - Prowadzenie gospodarki etatami i funduszem płac w Urzędzie.
 
    - Wydawanie legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych.
 
    - Prowadzenie ewidencji osobowej i akt osobowych pracowników.
 
    - Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych.
 
    - Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi pracowników Urzędu Miasta oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników.
 
    - Rejestracja umów - zleceń, umów o dzieło, upoważnień, pełnomocnictw, zleceń, zamówień.
 
    - Organizacja i koordynacja praktyk zawodowych.
 
    - Zapewnienie po zasięgnięciu opinii związków zawodowych, świadczeń socjalno -bytowych dla pracowników.
 
    - Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem.
 
    - Zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne i pieczęcie.
 
    - Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.
 
    - Zapewnienie sprawności technicznej urządzeń powielających.
 
    - Prowadzenie spraw związanych z zarządem obiektami Urzędu. bieżącymi remontami i konserwacją inwentarza biurowego.
 
    - Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych oraz dekorowanie budynku.
 
    - Prowadzenie archiwum zakładowego:
 a)	przyjmowanie dokumentów do archiwizowania zgodnie  z obowiązującymi przepisami, b)	dokonywanie przeglądu dokumentów i występowania z wnioskami o ich niszczenie,  c)	udostępnienie, zgodnie z przepisami, dokumentów będących na stanie archiwum,  d)	załatwianie wniosków wpływających do Urzędu w sprawach dokumentów archiwalnych, e)	prowadzenie innych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt i przepisów dotyczących archiwum zakładowego, 
    - Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji komputerowej i ich aktualizacja na podstawie zgłoszeń meldunkowych.
 
    - Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.
 
    - Udzielanie informacji adresowej zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
 
    - Przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
 
    - Współpraca z organami Policji w zakresie prowadzenia kontroli dyscypliny meldunkowej mieszkańców.
 
    - Współpraca z USC i innymi organami w zakresie aktualizacji zapisów w dokumentach ewidencyjnych ludności.
 
    - Przyjmowanie zgłoszeń zameldowania i wymeldowania na pobyt stały i czasowy cudzoziemców.
 
    - Występowanie z wnioskami o ukaranie osób niedopełniających obowiązku meldunkowego.
 
    - Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania.
 
    - Sporządzanie spisów wyborców dla wyborów i referendów oraz udział w przeprowadzaniu wyborów do organów przedstawicielskich.
 
    - Bieżąca aktualizacja rejestru wyborców.
 
    - Przekazywanie do Ośrodka Informatyki we Wrocławiu i Wałbrzychu zgłoszeń meldunkowych, zawiadomień o zmianie stanu cywilnego, zmianie imion i nazwisk oraz zmianie obywatelstwa;
 
    - Wydawanie poświadczeń zamieszkania na żądanie stron zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
    - Współpraca w zakresie sporządzania wypisów z ewidencji ludności z jednostkami szkolnictwa, służby zdrowia, organów wojskowych i policji.
 
    - Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dotyczącej ruchu ludności.
 
    - Przyjmowanie zawiadomień w sprawach odbycia zgromadzeń.
 
    - Przyjmowanie informacji na organizowanie i przeprowadzenie zbiórek publicznych na obszarze miasta.
 
    - Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych, a w szczególności: 
 a)	prowadzenia rejestracji i ewidencji przedpoborowych mężczyzn, którzy w danym ro-ku kalendarzowym ukończyli 18 rok życia,  b)	poszukiwaniu przedpoborowych, którzy nie zgłosili się do wojska, c)	bieżące aktualizowanie rejestru przedpoborowych. 
    - Współudział w prowadzeniu poboru do wojska, a w szczególności:
 a)	sporządzanie alfabetycznych wykazów poborowych rocznika podstawowego, b)	poszukiwanie poborowych, którzy nie zgłosili się do poboru, a w przypadku stwierdzenia niestawiennictwa nieusprawiedliwionego - kierowania spraw do kolegium ds. wykroczeń, c)	przyjmowanie i kompletowanie podań o odroczenie zasadniczej służby wojskowej oraz ich opiniowanie. 
    - Przyjmowanie wniosków o orzeczenie konieczności sprawowania przez poborowego bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny.
 
    - Wykonywanie zadań związanych z uzupełnieniem sił zbrojnych.
 
    - Przyjmowanie oraz kompletowanie podań o przedterminowe zwolnienie żołnierza z od-bywania zasadniczej służby wojskowej.
 
    - Obsługa kancelaryjna Miejskiej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
 
    - Przyjmowanie i załatwianie wniosków o objęcie leczeniem osób uzależnionych od alkoholu.
 
    - Sporządzanie programów i harmonogramów realizacyjnych dotyczących problematyki przeciwdziałania alkoholizmowi.
 
    - Koordynowanie realizacji harmonogramów z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi.
 
    - Sporządzanie wniosków o dokonanie zmian w programie profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi.
 
    - Sporządzanie sprawozdań i analiz finansowo-rzeczowych z wykonania programów i harmonogramów.
 
    - Prowadzenie rejestru i ewidencji działalności gospodarczej na terenie miasta.
 
    - Dokonywanie wpisu zgłoszeń o działalności osób fizycznych.
 
    - Wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji oraz wykreśleniu wpisu.
 
    - Prowadzenie spraw z zakresu wydawania pozwoleń na przewozy regularne.
 
    - Określanie strefy cen obowiązujących przy przewozie osób i ładunków taksówkami osobowymi i bagażowymi.
 
    - Prowadzenie spraw dotyczących funkcjonowania targowiska i sporządzanie aktów prawnych w sprawie opłat targowych.
 
    - Określanie dni i godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych.
 
    - Udzielanie, odmowa udzielania, cofanie, zmiana lub stwierdzenie wygaśnięcia zezwolenia na krajowy zarobkowy przewóz osób taksówkami oraz innymi pojazdami nie będącymi taksówkami na przewozy na terenie gminy.
 
    - Wydawanie pozwoleń na sprzedaż oraz sprzedaż i podawanie alkoholu oraz cofnięcie i wygaśnięcie zezwolenia.
 
    - Prowadzenie ewidencji pól biwakowych i innych usług hotelarskich (poza kategoryzowanymi przez Wojewodę).
 
    - Prowadzenie wykazu obiektów hotelarskich i prowadzenie ich kontroli.
 
    - Prowadzenie kontroli w podmiotach gospodarczych pod kątem  zgodności wykonywanej działalności z udzieloną koncesją.
 
    - Prowadzenie spraw osobowych pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
 
    - Prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków, w tym:
 a)	prowadzenie rejestru skarg, b)	przeprowadzanie postępowań wyjaśniających w sprawach skarg i wniosków, c)	nadzór nad prawidłowym i terminowym załatwianiem skarg i wniosków, d)	sporządzanie analiz skarg, wniosków i spraw interwencyjnych. 
    - ss
 
  |         
         
	  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
  
  
    
      | 
         
		OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
        | 
     
   
  
 
	  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
	  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
        
          | 
           
   | 
         
			  
  
  
    
      | 
         
		Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
        | 
     
   
  
 
	  
  
  
    
      | 
         
		ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
        | 
     
   
  
 
	  
	                                            |   |                                                                     |