|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
Kancelaria Rady Miejskiej |
Kancelaria Rady Miejskiej
Teodozja Nazarczuk - Inspektor ds. Rady Miejskiej pokój Nr 30, II piętro Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 746 mail: rm@gluszyca.pl
Do Kancelarii Rady Miejskiej należą sprawy z zakresu obsługi Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Komisji Rady Miejskiej, a w szczególności:
- Wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu sprawne kierowanie pracami Rady.
- Obsługa kancelaryjno - biurowa Przewodniczącego Rady Miejskiej.
- Sporządzanie protokołów z posiedzeń Komisji Rady Miejskiej.
- Sporządzanie protokołów sesji Rady Miejskiej.
- Zabezpieczenie terminowego doręczania radnym zawiadomień
i materiałów na posiedzenia sesji i komisji Rady Miejskiej.
- Kompletowanie i przygotowywanie materiałów pod obrady sesji wg ustaleń Przewodniczącego.
- Prowadzenie ewidencji udziału radnych w posiedzeniach sesji.
- Prowadzenie zbioru uchwał Rady Miejskiej, rejestru wniosków
i interpelacji radnych zgłaszanych na posiedzeniach Rady Miejskiej.
- Przekazywanie interpelacji i wniosków, zgłoszonych na sesjach Rady Miejskiej oraz wniosków zgłaszanych na posiedzeniach Komisji, Burmistrzowi Miasta.
- Gromadzenie dokumentów na temat realizacji uchwał Rady Miejskiej, interpelacji oraz wniosków.
- Organizowanie wg ustaleń Przewodniczącego udziału radnych w seminariach, kursach, konferencjach, itp.
- Zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń.
- Aktualizowanie danych BIP.
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |