|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONTROLE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
|
|
INFORMACJE z LAT UBIEGŁYCH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Władze miasta ubiegłych kadencji
|
|
Kancelaria Rady Miejskiej |
Kancelaria Rady Miejskiej
Teodozja Nazarczuk - Inspektor ds. Rady Miejskiej pokój Nr 30, II piętro Urzędu Miejskiego tel. 074 88 66 746 mail: rm@gluszyca.pl
Do Kancelarii Rady Miejskiej należą sprawy z zakresu obsługi Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Komisji Rady Miejskiej, a w szczególności:
- wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu sprawne kierowanie pra-cami Rady;
- obsługa kancelaryjno - biurowa Przewodniczącego Rady Miejskiej;
- sporządzanie protokołów z posiedzeń Komisji Rady Miejskiej;
- sporządzanie protokołów sesji Rady Miejskiej;
- zabezpieczenie terminowego doręczania radnym zawiadomień
i materiałów na posiedze-nia sesji i komisji Rady Miejskiej;
- kompletowanie i przygotowywanie materiałów pod obrady sesji wg ustaleń Przewodni-czącego;
- prowadzenie ewidencji udziału radnych w posiedzeniach sesji;
- prowadzenie zbioru uchwał Rady Miejskiej, rejestru wniosków
i interpelacji radnych zgłaszanych na posiedzeniach Rady Miejskiej;
- przekazywanie interpelacji i wniosków, zgłoszonych na sesjach Rady Miejskiej oraz wniosków zgłaszanych na posiedzeniach Komisji, Burmistrzowi Miasta.
- gromadzenie dokumentów na temat realizacji uchwał Rady Miejskiej, interpelacji oraz wniosków;
- organizowanie wg ustaleń Przewodniczącego udziału radnych w seminariach, kursach, konferencjach, itp.;
- zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń;
- aktualizowanie danych BIP.
|
|
|
|
|
|
|
OBWIESZCZENIA, KOMUNIKATY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedaż działek, lokali użytkowych i mieszkalnych
|
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, PRZETARGI
|
| | |